Nakon uspješne provedbe dvosemestralnog ženskostudijskog obrazovnog programa akademske godine 2016./2017., u Centru je 9. lipnja održana svečana dodjela diploma još jednoj generaciji studentica i studenata Ženskih studija.

Od trideset i četvero upisanih polaznica i polaznika, dvosemestralni ženskostudijski obrazovni program ove je godine završilo njih dvadeset i šest (dvadeset i tri polaznice i tri polaznika).

Uz mentorsku pomoć predavačica i predavača koje/i su sudjelovale/i u izvedbi programa Ženskih studija 2016./2017. napravile/i su završne radove na različite teme (na primjer, klasne izoliranosti i rodnih aspekata arhitekture i urbanizma, lezbijskim feminitetima, ekofeminizmu,  feminizmu i muzeologiji, ženama u biomedicinskom području, ulozi znanosti u definiranju transpolne žene, feminističkoj kritici političkog diskursa predsjednice RH itd.) i u različitim formama (na primjer, u formi teorijskog rada, eseja, organizacije tribine, umjetničko istraživačkog rada, videa, internetske stranice, foto izložbe, poetskog performansa, bloga itd.). Nakon uspješne suradnje prošle godine, Centar je i ove godine nastavio s provedbom izvannastavnog obrazovnog modula Kreativni kritički laboratorij – Feminističke teorije i prakse koji se izvodi na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu kao partnerskoj organizaciji na projektu Za aktivnog građana/građanku – obrazovanje mladih o rodnoj ravnopravnosti. Studenti i studentice s različitih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu za pohađanje ovog modula dobili su mogućnost upisa 2 ETCS boda za izvannastavnu aktivnost.

Obrazovni program, koji se u Centru odvija od njegovog osnivanja 1995. godine, do sada je pohađalo više od 700 studentica i studenata.

Ženskosudijski obrazovni program 2016./2017. financijski su poduprli Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Grad Zagreb i Ministarstvo kulture.

OVDJE donosimo završni rad Ane Dumančić po nazivom Lijepo živjeti, za malo novaca!

Ines Madunić kao završni rad pokrenula je blog Pop Fem Rookie

Goran Đurđević napravio je mrežnu stranicu o EKOFEMINIZMU.